Jako wielki fan Tsi,musze to napisac,tuner Wimmer przedstawil Golfa R,2.0tsi (seria 270km,350nm)478km,i610nm.Super projekt,alez potencjal jest w tych motorach.
czy warto chipować 1.4tsi 122KM z manualem?
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez paweł2Jako wielki fan Tsi,musze to napisac,tuner Wimmer przedstawil Golfa R,2.0tsi (seria 270km,350nm)478km,i610nm.Super projekt,alez potencjal jest w tych motorach.także Polacy też potrafią
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=8HuVj3mvfls&feature=related[/youtube]By BESTperformance:
2.0 TDI 16v BMR 170 @ 200 KM/410 Nm
2.0 TDI 8v BMM 140 @ 170 KM/410 Nm
Corsa C Z12XE 75 @ 80 KM/120 Nm
www.polskie-menu.pl - Tel. 790 533 228
Komentarz
-
-
Jak na razie po z hamowaniu dwóch sztuk forumowych mamy średnio
+14,5 KM i + 26,5 Nm od tego co daje fabryka - czy jest sens to jeszcze poprawiać? nie sądzę- O2FL Combi 1.4TSI DSG , [SPRZEDAM]--> ramka do SWING/BOLERO - WOOD
Komentarz
-
-
Ciekawe jak te 1.2 TSI i 1.4 TSI 122 na hamowni by wyglądały ? :diabelski_usmiechBy BESTperformance:
2.0 TDI 16v BMR 170 @ 200 KM/410 Nm
2.0 TDI 8v BMM 140 @ 170 KM/410 Nm
Corsa C Z12XE 75 @ 80 KM/120 Nm
www.polskie-menu.pl - Tel. 790 533 228
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez krzysiek83wprA ja powiem Wam, tak nie wiem ile tych koni faktyczne tam jest ale zrobiłem u siebie test 0-100, no i jestem bardzo zaskoczony wynikiem. Dwa razy wyszło w zasadzie 9.3-9.4 s jak dla mnie super wynik nawet ciut lepszy niż podaje producent co nie często się zdarza :]superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Hmm no nie wiem czy każdym autem, moim poprzednim peugeot206 z silniczkiem 1.1 za cholery nie mogłem zejść poniżej 16s, a w instrukcji miał 15.2.
Pomiar na pewno nie jest dokładny bo stoperemwięc pewnie + - jakieś odchywlenie może się zdarzyć i na pewno jest, ale dwa razy wyszło 9.3-9.4 więc powinno być w miarę racjonalne.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez krzysiek83wprA ja powiem Wam, tak nie wiem ile tych koni faktyczne tam jest ale zrobiłem u siebie test 0-100, no i jestem bardzo zaskoczony wynikiem. Dwa razy wyszło w zasadzie 9.3-9.4 s jak dla mnie super wynik nawet ciut lepszy niż podaje producent co nie często się zdarza :]
ja mierzyłem kolegi 1.4tsi akcelerometrem i średnio wychodziło 9,5/100
ale po rozgrzaniu opon i wyćwiczeniu startów zeszlismy do 9,0/100
i na pokładzie 2 osobyOctavia FWD 370KM/460Nm + NX
ET 14,607 - Bemowo 2011
ET 13,482 - Ryki 2012
ET 13,014 - Ełk 2013
ET 12,939 - Ryki 2015
0-200km/h - 13,2s
2 v-ce Mistrz Polski FWD TURBO PROFI 2015 1/4Mili
Komentarz
-
-
Temat zamarł w listopadzie 2010 czyli prawie 3 miesiące temu. Może teraz jest już więcej osób z doświadczeniami z chipowaniem tego silnika. Ja szperając w sieci znalazłem nawet jaką firmę, która reklamuje się, że chipuje ten silnik: http://www.44tuning.pl/volkswagen-vw...si-122-km.html zaś na forach Seata Leona nie wypowiadają się pozytywnie o chipowaniu silnika choć u nich jednostka i tak jest trochę zmodyfikowana względem skody i vw bo ma 125km a nie 122km.
Szczerze to wzrost mocy aż tak bardzo nie jest mi potrzebny ale trcohę momentu więcej i niższe spalanie to byłoby to.
Komentarz
-
-
a skąd chcesz to niższe spalanie wziąść
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Andyswięc teoretycznie możliwy jest spadek zużycia paliwa po programie.O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
GVI 1.4TSI
LANCIA YPSILON 1.2 MPI
tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Andyspowinien dysponować wyższym momentem przy tej samej prędkości obrotowej silnika, więc teoretycznie możliwy jest spadek zużycia paliwa po programie.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez KriSSoZamieszczone przez Andyspowinien dysponować wyższym momentem przy tej samej prędkości obrotowej silnika, więc teoretycznie możliwy jest spadek zużycia paliwa po programie.ale za to po programie przy pałowaniu musi więcej spalić niz przed programem :P
superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez piramidami sie wdaje ze jak jest silnik słaby w stosunku do masy auta to zeby jechał to sie mu bardziej cisnie a po programie juz nie ma takiej koniecznosci bo auto jest mocniejsze i byc moze stąd jest róznicaO2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
GVI 1.4TSI
LANCIA YPSILON 1.2 MPI
tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI
Komentarz
-
-
A z czego bierze się ten moment większy? Przecież nie z kosmosu.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez leszekmwZamieszczone przez piramidami sie wdaje ze jak jest silnik słaby w stosunku do masy auta to zeby jechał to sie mu bardziej cisnie a po programie juz nie ma takiej koniecznosci bo auto jest mocniejsze i byc moze stąd jest róznicalubie nie raz po emerycku sobie pojezdzic a tak na serio to przed jak i po programach jezdzi sie tak samo :P
superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Nic nie wyrwałem, zacytowane jest dobrze i dalej podtrzymuję zdanie, ponieważ napisałeś.......
Zamieszczone przez AndysChodziło mi o to, że po programie dysponujesz takim samym momentem przy niższej prędkości obrotowej,
Komentarz
-
-
...tak naprawdę jedynym powodem ew. spadku spalania po chipsie to to, że dysponując większym ...wcześniejszym momentem, autko łatwiej i szybciej się napędza...szybciej zmieniamy bieg na wyższy...szybciej osiągamy prędkość "przelotową".....czyli krócej jeździmy na wysokich obr...to nic innego jak podstawy ecodrivingu 8)
...można pisać programy "eco" jak w ciężarowych...czyli dużo momentu z dołu...ale większość chce mieć płasko...i mocno górą...a to już raczej nie "eco" :diabelski_usmiech
..reasumując...będziesz upalał na chipsie...będziesz palił więcej
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez AndysNie większy moment, to mniejsze zużycie paliwa, tylko taki sam moment przy niższej prędkości obrotowej silnika.
Dobrze, zatem retorycznie zapytam - skąd wziął się taki sam moment przy niższej prędkości obrotowej silnika? Bo ktoś dorzucił koksu do pieca.
Zamieszczone przez G-CSdysponując większym ...wcześniejszym momentem, autko łatwiej i szybciej się napędza...szybciej zmieniamy bieg na wyższy...szybciej osiągamy prędkość "przelotową".....czyli krócej jeździmy na wysokich obr...
[ Dodano: Nie 06 Lut, 11 23:25 ]
Ale to też hm.... ta oszczędność będzie dotyczyć jazdy dynamicznej? Przy jeździe delikatnej nie ma chyba znaczenia, bo i tak śmigamy fabrycznej mapie?
Komentarz
-
Komentarz