Jako wielki fan Tsi,musze to napisac,tuner Wimmer przedstawil Golfa R,2.0tsi (seria 270km,350nm)478km,i610nm.Super projekt,alez potencjal jest w tych motorach.
czy warto chipować 1.4tsi 122KM z manualem?
Zwiń
X
-
Compsporty Czarną A3 2.0 TSI 200KM zrobili na 420KMZamieszczone przez paweł2Jako wielki fan Tsi,musze to napisac,tuner Wimmer przedstawil Golfa R,2.0tsi (seria 270km,350nm)478km,i610nm.Super projekt,alez potencjal jest w tych motorach.
także Polacy też potrafią
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=8HuVj3mvfls&feature=related[/youtube]By BESTperformance:
2.0 TDI 16v BMR 170 @ 200 KM/410 Nm
2.0 TDI 8v BMM 140 @ 170 KM/410 Nm
Corsa C Z12XE 75 @ 80 KM/120 Nm
www.polskie-menu.pl - Tel. 790 533 228
Komentarz
-
-
Jak na razie po z hamowaniu dwóch sztuk forumowych mamy średnio
+14,5 KM i + 26,5 Nm od tego co daje fabryka - czy jest sens to jeszcze poprawiać? nie sądzę- O2FL Combi 1.4TSI DSG , [SPRZEDAM]--> ramka do SWING/BOLERO - WOOD
Komentarz
-
-
Ciekawe jak te 1.2 TSI i 1.4 TSI 122 na hamowni by wyglądały ? :diabelski_usmiechBy BESTperformance:
2.0 TDI 16v BMR 170 @ 200 KM/410 Nm
2.0 TDI 8v BMM 140 @ 170 KM/410 Nm
Corsa C Z12XE 75 @ 80 KM/120 Nm
www.polskie-menu.pl - Tel. 790 533 228
Komentarz
-
-
w sumie kazdym autem zrobisz lepszy wynik niz podaje producent, czym sie mierzyłeś?Zamieszczone przez krzysiek83wprA ja powiem Wam, tak nie wiem ile tych koni faktyczne tam jest ale zrobiłem u siebie test 0-100, no i jestem bardzo zaskoczony wynikiem. Dwa razy wyszło w zasadzie 9.3-9.4 s jak dla mnie super wynik nawet ciut lepszy niż podaje producent co nie często się zdarza :]superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Hmm no nie wiem czy każdym autem, moim poprzednim peugeot206 z silniczkiem 1.1 za cholery nie mogłem zejść poniżej 16s, a w instrukcji miał 15.2.
Pomiar na pewno nie jest dokładny bo stoperem
więc pewnie + - jakieś odchywlenie może się zdarzyć i na pewno jest, ale dwa razy wyszło 9.3-9.4 więc powinno być w miarę racjonalne.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez krzysiek83wprA ja powiem Wam, tak nie wiem ile tych koni faktyczne tam jest ale zrobiłem u siebie test 0-100, no i jestem bardzo zaskoczony wynikiem. Dwa razy wyszło w zasadzie 9.3-9.4 s jak dla mnie super wynik nawet ciut lepszy niż podaje producent co nie często się zdarza :]
ja mierzyłem kolegi 1.4tsi akcelerometrem i średnio wychodziło 9,5/100
ale po rozgrzaniu opon i wyćwiczeniu startów zeszlismy do 9,0/100
i na pokładzie 2 osoby
Octavia FWD 370KM/460Nm + NX
ET 14,607 - Bemowo 2011
ET 13,482 - Ryki 2012
ET 13,014 - Ełk 2013
ET 12,939 - Ryki 2015
0-200km/h - 13,2s
2 v-ce Mistrz Polski FWD TURBO PROFI 2015 1/4Mili
Komentarz
-
-
Temat zamarł w listopadzie 2010 czyli prawie 3 miesiące temu. Może teraz jest już więcej osób z doświadczeniami z chipowaniem tego silnika. Ja szperając w sieci znalazłem nawet jaką firmę, która reklamuje się, że chipuje ten silnik: http://www.44tuning.pl/volkswagen-vw...si-122-km.html zaś na forach Seata Leona nie wypowiadają się pozytywnie o chipowaniu silnika choć u nich jednostka i tak jest trochę zmodyfikowana względem skody i vw bo ma 125km a nie 122km.
Szczerze to wzrost mocy aż tak bardzo nie jest mi potrzebny ale trcohę momentu więcej i niższe spalanie to byłoby to.
Komentarz
-
-
Teoretycznie jest to podobno możliwe, gdyż fabrycznie silniki są "przelane" paliwem. Czyli dobry program może to poprawić, poza tym, przy założeniu, że po programie będzie jeździł w tym samym stylu (wiem, wiem :twisted: ), powinien dysponować wyższym momentem przy tej samej prędkości obrotowej silnika, więc teoretycznie możliwy jest spadek zużycia paliwa po programie.a skąd chcesz to niższe spalanie wziąść
Komentarz
-
-
baaardzo teoretycznie :diabelski_usmiech . według mnie niech się cieszy jak się nie zwiększyZamieszczone przez Andyswięc teoretycznie możliwy jest spadek zużycia paliwa po programie.
O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
GVI 1.4TSI
LANCIA YPSILON 1.2 MPI
tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI
Komentarz
-
-
A z czego bierze się ten moment większy? Przecież nie z kosmosu. Żeby zyskać moment, trzeba podlać paliwem. Tym bardziej, że przy spokojnej jeździe śmigasz na mapie fabrycznej. Dajesz w pedał, leci na modyfikowanej mapie, w której dołożono paliwa. U mnie przykładowo ingerencja w mapy zaczyna się po podaniu prawą nóżką 45 mg. W sytuacji, gdy prawa noga "nie korzysta z moda", jadę na fabrycznej mapie. Zastanawiam się zatem skąd mogą pojawiać się oszczędności w paliwie.Zamieszczone przez Andyspowinien dysponować wyższym momentem przy tej samej prędkości obrotowej silnika, więc teoretycznie możliwy jest spadek zużycia paliwa po programie.
Komentarz
-
-
mi sie wdaje ze jak jest silnik słaby w stosunku do masy auta to zeby jechał to sie mu bardziej cisnie a po programie juz nie ma takiej koniecznosci bo auto jest mocniejsze i byc moze stąd jest róznicaZamieszczone przez KriSSoA z czego bierze się ten moment większy? Przecież nie z kosmosu. Żeby zyskać moment, trzeba podlać paliwem. Tym bardziej, że przy spokojnej jeździe śmigasz na mapie fabrycznej. Dajesz w pedał, leci na modyfikowanej mapie, w której dołożono paliwa. U mnie przykładowo ingerencja w mapy zaczyna się po podaniu prawą nóżką 45 mg. W sytuacji, gdy prawa noga "nie korzysta z moda", jadę na fabrycznej mapie. Zastanawiam się zatem skąd mogą pojawiać się oszczędności w paliwie.Zamieszczone przez Andyspowinien dysponować wyższym momentem przy tej samej prędkości obrotowej silnika, więc teoretycznie możliwy jest spadek zużycia paliwa po programie.
ale za to po programie przy pałowaniu musi więcej spalić niz przed programem :P
superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
a znasz kogoś kto nie daje w palnik więcej po programie :?: przecież cała idea wtedy by szła w łeb.. :szeroki_usmiechZamieszczone przez piramidami sie wdaje ze jak jest silnik słaby w stosunku do masy auta to zeby jechał to sie mu bardziej cisnie a po programie juz nie ma takiej koniecznosci bo auto jest mocniejsze i byc moze stąd jest róznicaO2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
GVI 1.4TSI
LANCIA YPSILON 1.2 MPI
tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI
Komentarz
-
-
Wyrwałeś z kontekstu kawałek mojej wypowiedzi. Chodziło mi o to, że po programie dysponujesz takim samym momentem przy niższej prędkości obrotowej, co za tym idzie jeżdżąc w niezmienionym stylu, kręcisz silnik do niższej prędkości obrotowej co może skutkować niższym spalaniem. To oczywiście teoria, nikt pewnie tak nie robi, ale chodziło o to czy po programie nie może spaść spalanie.A z czego bierze się ten moment większy? Przecież nie z kosmosu.
Komentarz
-
-
np jaZamieszczone przez leszekmwa znasz kogoś kto nie daje w palnik więcej po programie :?: przecież cała idea wtedy by szła w łeb.. :szeroki_usmiechZamieszczone przez piramidami sie wdaje ze jak jest silnik słaby w stosunku do masy auta to zeby jechał to sie mu bardziej cisnie a po programie juz nie ma takiej koniecznosci bo auto jest mocniejsze i byc moze stąd jest róznica
lubie nie raz po emerycku sobie pojezdzic a tak na serio to przed jak i po programach jezdzi sie tak samo :P
superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Nic nie wyrwałem, zacytowane jest dobrze i dalej podtrzymuję zdanie, ponieważ napisałeś.......
...... bo zwiększono ciśnienie doładowania i podlano paliwem. Nadal nie widzę powodu, czy możliwości zaoszczędzenia paliwa. A nawet jeśli, to jest według mnie niezauważalne. Tzn ja się nie znam na tyle, próbuję sobie to wszystko jakoś poukładać. Może wypowie się jakiś specjalista i wytłumaczy, bo póki co .. sama teoria, że większy moment, to mniejsze zużycie paliwa do mnie nie trafia. Gdyby poprawić sprawność silnika bez podlewania paliwem, przy zachowaniu fabrycznych dawek, czyli auto dysponuje przy tej samej dawce większym momentem i mocą ..... to rozumiem. Ale tak nie jest.Zamieszczone przez AndysChodziło mi o to, że po programie dysponujesz takim samym momentem przy niższej prędkości obrotowej,
Komentarz
-
-
...tak naprawdę jedynym powodem ew. spadku spalania po chipsie to to, że dysponując większym ...wcześniejszym momentem, autko łatwiej i szybciej się napędza...szybciej zmieniamy bieg na wyższy...szybciej osiągamy prędkość "przelotową".....czyli krócej jeździmy na wysokich obr...to nic innego jak podstawy ecodrivingu 8)
...można pisać programy "eco" jak w ciężarowych...czyli dużo momentu z dołu...ale większość chce mieć płasko...i mocno górą...a to już raczej nie "eco" :diabelski_usmiech
..reasumując...będziesz upalał na chipsie...będziesz palił więcej
Komentarz
-
-
Czytanie ze zrozumieniem powiadasz? Ok, czyli taki sam moment przy niższych obrotach to zupełnie coś innego, niż większy moment przy takich samych obrotachZamieszczone przez AndysNie większy moment, to mniejsze zużycie paliwa, tylko taki sam moment przy niższej prędkości obrotowej silnika
.
Dobrze, zatem retorycznie zapytam - skąd wziął się taki sam moment przy niższej prędkości obrotowej silnika? Bo ktoś dorzucił koksu do pieca.
O !, ten argument do mnie trafia. Czyli rozumiem, że zwiększona dawka po modzie przy niższych obrotach, (dzięki której można uzyskać przy tych samych obrotach większy moment lub ten sam dostępny wcześniej) będzie i tak mniejsza, niż dawka polana na fabrycznej mapie podczas jazdy na wysokich obrotach, czy tak?Zamieszczone przez G-CSdysponując większym ...wcześniejszym momentem, autko łatwiej i szybciej się napędza...szybciej zmieniamy bieg na wyższy...szybciej osiągamy prędkość "przelotową".....czyli krócej jeździmy na wysokich obr...
[ Dodano: Nie 06 Lut, 11 23:25 ]
Ale to też hm.... ta oszczędność będzie dotyczyć jazdy dynamicznej? Przy jeździe delikatnej nie ma chyba znaczenia, bo i tak śmigamy fabrycznej mapie?
Komentarz
-
Komentarz